Detailed Notes on صدیقی

Wiki Article

اصفهان شهری است که همه ما ایرانی‌ها حداقل یک‌بار به آن سفر کرده یا در مورد زیبایی‌های آن شنیده‌ایم. این شهر پس از اسلام به‌عنوان پایتخت صفویان برگزیده شد و آثار تاریخی زیادی از این عصر را در خود جای داده است.

اگر هم به دنبال فست فود و غذاهای مدرن هستید، رتوران هرمس،‌ فست فود آرابو در محله ارامنه و کافه هوگو در خانه دهدشتی را از یاد نبرید.

شرکت پیروان اندیشه‌های قائم در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به نام کاظم صدیقی و دو پسرش، محمد‌مهدی و محمد‌حسین، به ثبت رسیده است.

خانه جواهری یک خانه قدیمی یادآور روزهای شیرین گذشته است. این بنا در دوران قاجار ساخته شده است و حالا به یکی از جاهای دیدنی اصفهان برای تماشای عموم تبدیل شده است.

هزینه بازدید: برای گردشگران داخلی، ۴۰۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی،‌ ۳۰۰۰۰ تومان است.

دیزی‌ سرای چاه حاج میرزا؛ طعم به یادگار مانده از دوران صفوی

وقد أعقب ضعف الخلافة في نهاية القرن العاشر الميلادي نشوء سلالات حاكمة محلية داخل إيران من خلال التجمعات الأسرية. فكان غرب إيران يسيطر عليه الديلميون والذين انقسموا بدورهم إلى البويهيين والكاكويين.

ولذلك فهو يجمع العديد من الموضوعات والأفكار الزخرفية التي أفردت في العديد من الآثار الأخرى في أنحاء المدينة. ولعل قضاء يوم أو يومين في هذا المسجد يغني عن مشاهدة أغلب العمارة الباقية في المدينة.

در این مدرسه، یک کتابخانه غنی و کامل و چندین حجره در اطراف مدرسه قرار داشت که برای اقامت طلاب مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اگر با ماشین شخصی به اصفهان سفر کنید، با شارژ اصفهان‌کارت هزینه‌ پارکینگ را هم می‌پردازید. 

این سردر زیبا علاوه بر داشتن کاشی‌کاری‌هایی که با گذشت زمان همچنان زنده هستند، نقش و نگارهایی از حوادث آن روزگار نیز دارند.

اکنون مرادی در شرح ماجرا گفته که قرار بود در این مکان یک مجتمع آموزشی بسازند here و برای تسهیل این کار و گرفتن بودجه، یک موسسه ثبت کنند و با انتقال زمین به نام موسسه آموزشی، از آموزش و پرورش کمک مالی بگیرند.

غير أن هذا الشكل يعزى أيضا إلى التأثير الذي كان يظن حدوثه من قبل برج الرامي على المدينة. انظر أيضًا[عدل]

هزینه ورودی: ۵۰۰۰ تومان برای گردشگران داخلی و ۵۰۰۰۰ تومان برای گردشگران خارجی.

Report this wiki page